Časté dotazy

Proč nabízíte pouze kávové kapsle (pody) pro kávovary Senseo?

Specializujeme se na kávové kapsle (pody) pro kávovary Philips Senseo, protože je není možné běžně sehnat v českých obchodech. Tento v zahraničí velmi rozšířený druh kapslí nabízí mnoho výrobců a na výběr je tak velké množství různých značek a druhů kávy.

Mohu vámi prodávané kávové kapsle použít ve svém kávovaru?

Kapsle můžete použít, pokud vlastníte některý z kávovarů Philips Senseo, nebo jinou značku kávovaru určeného na papírové kapsle (pody, pods, pads) o průměru 70 mm. Kapsle je možné také použít do některých pákových kávovarů.

Jak mám kapsle uchovávat, aby zůstalo zachováno aroma?

Pro zachování čerstvosti a aroma je vhodné kapsle uchovávat ve vzduchotěsné neprůhledné nádobě v suchu a chladu. Některá balení kapslí mají uzavíratelný sáček. U 100 ks balení jsou jednotlivé kapsle zataveny v ochranné fólii.

Jaký je rozdíl mezi označením "pod" a "pad"?

Rozdíl mezi těmito označeními není žádný, jde o různé pojmenování papírových kávových kapslí v jednotlivých zemích. Například v Německu a Nizozemsku, které nemají angličtinu jako mateřský jazyk, se používá označení "pad" ze sémantických důvodů.

Jakou mám záruku, že neobdržím prošlé zboží?

U každého produktu uvádíme datum minimální trvanlivosti. Před nákupem tak vždy víte jakou minimální trvanlivost konkrétní káva má a můžete se rozhodnout zda Vám vyhovuje. Pokud je doba minimální trvanlivosti již krátká, je zboží označeno a prodáváno se slevou.

Jsou levnější kapsle srovnatelné s dražšími?

Obecně lze říci, že kvalita většinou odpovídá ceně, ale záleží také na individuálních preferencích typu pražení a druhu kávových zrn. Vždy doporučujeme před nákupem většího množství kapslí kávu předem vyzkoušet zda Vám bude vyhovovat.

Proč mi e-shop hlásí, že není možné vložit více kusů do košíku?

Objednání více kusů, než je aktuálně dostupných u našeho dodavatele, není možné. Vzhledem k malému rozšíření kávovarů Senseo v ČR a protože nemáme vlastní sklad je k dispozici pouze omezené množství zboží, abychom mohli zajistit jeho maximální čerstvost.

Co znamenají názvy: Mild, Regular, Dark Roast ...?

Tyto názvy znamenají stupeň pražení dané kávy, tedy jak je káva silná. Označení "Mild/Naturmild" označuje nejnižší stupeň, "Regular/Classic" střední stupeň, poté následuje silnější "Dark Roast/Strong" a nejsilnější "Extra Dark/Extra Strong" a "Espresso".

Zasíláte zboží na Slovensko a do zahraničí?

V současné době je zaslání možné pouze do České republiky.


Soubory cookies a další technologie nám pomáhají zlepšovat naše služby, pomáhají nám analyzovat výkon webu a umožňují nám pomáhat zákazníkům ve výběru správného zboží. V nastavení si můžete vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat.

Souhlasím
Nastavení
Nesouhlasím